IM LOVIN IT

Friday, September 19, 2008

walaowehhh....

penat nya! dah pukul 6 tapi tak tido lagi.nak tido, tapi takot tak bangun lak nanti. haha.....

papepon, tak tido malam ni sebab nak siapkan kerja crg (ethics).yang kena buat buku skrap pasal corporate social responsibility tuh.so, kami, S7, telah memilih McD sbg subjek kajian kami...

kitorang kena siapkan bahan2 untuk booth kitorang esok.che ah sroh buat guna bahan2 recycle je kan...so..ikuti gambar2 berikut....

bertungkus-lumus menyiapkan kerja.memang kerja last minute ni dah jadi tabiat. haha...jangan tertipu dengan gambar ni.itu adalah lakonan semata2 daripada polk...piji tu memang betul la dia tolong buat kerja.kitorang mendapatkan khidmat engineer professional dari fakulti engineering (piji la kan) untuk menyiapkan replika bangunan McD tu....

mehh kita tengok hasil2 nya sikit.....


kasi promote sket.ni aku buat ni eh! haha...ni la scrap book.ada nampak gaya cam scrap book tak? haha...penat tu nak cari satu2 huruf dalam paper.nak kena gunting la, nak tampal la, penat penat...



waaaa.ape ni? ni la bangunan McD!... comey tak? siap ada mini kerusi dan mini meja lagi tu. haha...ni hasil bantuan dan design dari piji la jadi camni nih,budak engineering la katakan.memang pandai la bab rekacipta ni...

sebenarnya banyak lagi nak letak gambar.tapi oleh sebab internet memang slow cam kura-kura, tak dapat la nak upload semua gambar.dapat upload gambar2 kat atas ni pon dah terseksa zahir dan batin.asek connection interrupted je.hm....

papepon, best gak buat kerja camni sebenarnya.asek dok buat kira-kira n baca buku je, pastu bila dapat buat kerja lain dari yang lain, rasa cam best lak. haha....

kesimpulannya..sape kata budak laki tak kreatif? wakakaka.....

^^

8 comments:

Anonymous said...

weh weh..sape kate aku berlakon..aku nye idea tu suh wat mnare mcd weh..jgn lupa.hahahaa

aku ni merangkap pengarah projek.haha

::shylicious:: said...

aku pemantau maya!!!

lalalala~

p.s: misae, next sem ajola kite makan togethe2 oke. cm mak aku kate. mesti jumpe lagi nnt. huhu~

Unknown said...

askm..
eh2..
mmg lelaki la lagi creative dari gurl..

nazmie said...

polk - whatever....haha...

shy - iyo lah shy.jumpo kamu next sem...

hanafana - yeke?taktau la pulak.haha...

::shylicious:: said...

ye... next sem aku nk paw ko.

ko kan org kaye kan kan kan

lalalala~

nazmie said...

huh??
sori2.no paw2.duit elaun practical aku nak simpan.nak buat belanja kawen nnt. haha...

Anonymous said...

owh..kawen ngn sape? nnt kenduri wat mkn2 mcd plsss...busan la nasi minyak.aku kne jage badan.haha

nazmie said...

sape-sape je..