3 HARI YG SIBUK

Wednesday, September 17, 2008

hola!

esok ada test sebenarnya, tapi itu bukan penghalang utk ber-blogging malam ni. haha...

minggu ni memang bz sket.macam2 ada. hari isnin ari tu ada role play french.aku partner ngan amer.topic bebas.so aku buat ayat2 basic belajar masa part 1 dulu.so senang sket nak hafal dan sebut.takpe kan? takde effect kat markah kan kalo buat ayat2 bodoh?...malas sebenarnya nak buat ayat2 susah, nanti sebutan dah bunyi lain macam. heeee...

pastu selasa aka tadi, pukul 8 ada 2nd presentation bel.taktau la ape aku mengarut kat depan tu tadi. haha...terima kaseh kat shafwan sebab sudi jadi model untuk slide show aku.orang suka tengok gambar shafwan td. haha...

presentation aku?...hmm.ok la kot, tapi takde la bagus sangat.macam biasa la, cuak tak pernah hilang.kena tegur gak ngan lecturer sebab pronunciation aku salah.tak perasan lak aku sebut salah, cuak punya pasal kan..hmm.kena tolak markah la kat situ...

pastu lepas bel, kelas ethics lak.ada konsert td. haha..lepas tensen2 present kan, masa untuk bersuka ria lak.tapi cuak tu tetap ada la kan. haha...

kitorang punya lagu dan poem tu memang kitorang buat last minute je.memang semalam baru nak buat.pukul 10 camtu baru nak start cari lagu ape yang nak rosakkan ni.memang cincai2 abes la...hasilnya..habes lagu im yours kitorang jahanamkan. wakakaka.....pastu poem lak, sapwan ngan palmol buat cincai2. haha.....

tapi...bila present poem tu, walaupun poem nya biasa2 je, tapi oleh sebab cara penyampaian yang bagus daripada sapwan, palmol dan amer, hasil nya poem tu nampak cam gempak. haha...pastu nyanyi lak, macam jason mraz la kan.kurang sket dari jason mraz. haha...ntah pape gak la...

tapi pape pon.che ah puas hati gak la ngan performance kitorang.so mula2 dia nak kasik 2 marks je,tapi oleh sebab 'kesungguhan', dia bagi bonus mark lagi 1 markah. yeayyyy! hehe...

and then esok ada test far.yess far! my favourite subject! hahaha..yo yo oo je kan.yela hari tu masa interview EY, dia tanya ape favourite subjek aku jawab far.so dgn rasmi nya aku umumkan far adalah subjek kegemaranku mulai hari ni. hehe...

kk.mau sambung stadi.doakan aku berjaya esok! huuu...

^^

3 comments:

bogo said...

sapwan yg cool..
berbakat jd model..penyampai poem yg baik n sound effects terbaik.haha..

::shylicious:: said...

oit.cian lagu jason mraz!!haha

nazmie said...

hahaha..tula pasal.kata pon leader kan....

shy.nasib baik jason mraz tak dgr ktorang nyanyi smlm.kalo tak, menangis dia taw. haha...