DEAR FRIENDS (updated version)

Tuesday, September 16, 2008

helo..

hari ni dah 14 hari puasa, dah 2 minggu. so maknanya lagi 2 minggu lagi la sebelom kita nak raya.....

oleh itu, sebelum puasa habes ni, saya menyeru rakan-rakan sekalian, jom kita buka puasa ramai-ramai!...seperti yang korang sedia maklum, sem depan adalah last sem kebanyakan dari kita.so ramadhan tahun ni gak merupakan last ramadhan kebanyakan dari korang sebagai seorang student uitm.maybe lepas ni cam dah susah2 sket nak jumpa kan...

marilah kita buka puasa ramai-ramai.sabtu depan kot kalau boleh.kalau ramai nak join lagi best.yang jauh, kita dekat-dekatkan.yang dekat, kita rapat-rapatkan.....pizza hut maybe sebab john dah kempunan nak makan pizza hut.kecewa dia takleh makan pizza hari ni.ataupun korang ada cadangan tempat yang lagi best.suara2 kan lah cadangan anda....

so.apa kata korang semua?

sekadar memberikan cadangan.tq.

update * ada cadangan kte makan kat steamboat kat subang tu.ape macam? mau ka john?...hm.lagi satu tanya dan bagitau la rakan2 yang lain gak, yang tak baca blog ni. hehe...

update ** ni aku memetik kata2 sapwan.dia nak rasa bagus gak la kan bukak puasa sama2 ni kan.sebab nanti, masa korang last sem, dia practical kat sabah.so memang tak dapat jumpa la.dia harap ni la last time dia dapat jumpa. hehe...
^^

30 comments:

Shamsul Aizat said...

aku nak makan nasi....

::shylicious:: said...

adoi. adeq misae.

aku baru je menjejak kaki kat jb ni. baru pulang dr sa.

aku akan nek. jika dan hanya jika ade org nak sponsor tiket pegi balik.

so... anyone? weiey~

nazmie said...

aizat - ok.akan diberi pertimbangan.tapi tak boring ke asek makan nasik je? haha

shy - oooo.dtg sa tak bgtau pon.cet...ash.sanggup sponsor tak? haha..

Anonymous said...

aku nak makan kurma je. pastu terawih.

nazmie said...

LOL...

Mysterious Lady said...

woaa new look. cantik. aku sokong. sabtu depan tu maknenye 20hb?

*NovaBags* said...

piza hart is a must
amek hawaiian tuna + lasagna + stuffed crust..
walaaaoooo!!

Anonymous said...

on jek kat mana2 pun..

nazmie said...

mysterious lady - wahh.jgn la puji camtu.malu i. haha...

john - tgk! ada org puji aku.takyah nak bayar 10 riya kat mu.buat sendiri je ni. haha...

070 - siapakah? ok.nnt kalo kompem, akan di-war2-kan...

wan rommel said...

ok.. i follow je.. zzz.. lps mkn g terawih n then futsal time!!!

Anonymous said...

aku tak join!



psl misai yg nk cadangkan..aku tanak.hahaha

nazmie said...

zZzzz...sedih aku camni...

bogo said...

i pn follow je..

bogo said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

piza, piza, piza.
steamboat kt subang??
mne tuh??
kte p bufet mknn jpon kt OU, Shogun.
RM43 sekepala.
haha

AKU S-E-R-I-U-S!

*NovaBags* said...

ash- why so serious?

Shamsul Aizat said...

Kita berpiknik je kat tepi tasik shah alam. Kan senang. dekat je.

nazmie said...

wkakaka..tapi sebenarnya aku takmo jadi organizer..john mu la jadi organizer.aku bz dongs..haha..

nazmie said...

steamboat tu dekat2 ngan pyramid.kat kedai2 byk kat tepi pyramid tu.budak2 ni dah pergi.dorang tau la kot.dorang kata best...

Anonymous said...

adakah aku tergolong..??huhu

nazmie said...

ermm.tak kesah sebenarnya.lagi ramai lagi bagus kot...tapi kena cari tmpat yg leh muat ramai org la kan.. hehe

*NovaBags* said...

aku stuju cdngn samsole
kte amek konsep santai
mkn tepi tasik suda, lauk beli kt bazar.
jgn slh phm,
intention sbnr ialah nk bukak sme2, bkn mkn plg mahal

Anonymous said...

aku nak pegi~~~!

Anonymous said...

jom la afro.lama tak jumpa ko. hehe...

wehh.korang biar betol.betol ke ni nak buat tepi tasek? buat potluck cam tahun lepas ke? serius ke korang ni? aku pon dah konpius ni....

Unknown said...

nak join gaakk!!!

::shylicious:: said...

aku? :(

Mohd Ashraf said...

berbuka tepi tasik? u serious? dengan wabak denggi yang makin menggile skang nih?

tasik+senja+pokok+lalang+sampah=nyamuk=denggi!

nazmie said...

yeahhh..
hujah yg mantap!

Yazrina Yusoff said...

wey wey. aku dijemput tak?

nazmie said...

kalo mende ni jadi, ko org 1st aku akan jemput. hehe...