BOSAN........

Friday, September 26, 2008

rules:
1. the rules of the game get posted at the beginning
2. each player answers the questions about themselves
3. at the end of the post the player then tags 5 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves a comment, letting them know they got tagged and to ask them to play and read your blog

starting time: 8.28 am
name: nazmie
sisters: 2
brothers: 2
shoe size: 6-7
height: 170++ cm
where do you live: kuantan

have you ever been on a plane?
tak penah pon.kena try la skali nnt..

swam in the ocean?
tak penah gak! tepi2 pantai tu ada la kan.tapi tak kira sbg berenang kot.setakat berendam2 je.sebabnye.....TAK RETI BERENANG! hahaha...

fallen asleep in school?
selalu sangat kot.lagi2 semenjak 2 menjak di bulan puasa ni.selalu sangat tido dalam kelas.sampai dah byk kali lecturer sound.

broken someone's heart?
ermmmmmmm..takde kot rasa2 nya.tapi kalo ada, tapi aku taktau tu kan, mintak maap byk2 la.maaf zahir batin.

fell off your chair?
penah! kan dlu masa kat sekolah suka buat krusi jengket2 tu.ada la sekali dua jatuh.

sat by the phone and waited all night for someone to call?
hmm.selalu....kalo tak call pon, msg pon kira ok la....

saved emails?
nope...emails takde.msg ada la kot sket2.yg penting2.

what is your room like?
tak penah ada bilik sendiri.selalu kongsi ngan abang je.so mmg dua2 malas nak decorate bilik.bilik cam biasa jela.

what's right beside you?
bentop yang sedang tidor nyenyak.

what was the last thing you ate?
bintang yang paling sedap di alam semesta!....honey star ngan susu...

ever had chicken pox?
penah.masa2 kecik2 dulu.haaa..masa bulan puasa gak dulu.best! sbb takyah puasa. haha..

like picnics?
of course.orang gila je tak suka picnics.(no offense to org gila)

who was/were the last person you dance with?
hmm..lupa lak...palmol kot.menari poco-poco ari tu.lepas tekanan buat assignment...

last made you smile?
hm.why so serious? senyum itu sedekah.citer heroes td kot sbb ada part kelakar...

you last yelled at...
taktau la.dah lama tak yelled kat orang.aku ni penyabar taw! haha...

today did you talk to someone you like?
blom.dah lama tak.2,3 hari gak la.tak tau la..hmm...

kissed anyone?
nope.

get sick?
2 bulan sekali kot demam.antibodi lemah...

talk to an ex?
tiada ex.masih dara...

missed someone?
definitely! i miss her! her eh, bukan him.im not gay.

who do you really hate?
cristiano ronaldo!!! mmg la dia hebat kan, tapi takleh blah la muka berlagak dia tu.kurangkan buat perangai atas padang, dan kurangkan muka berlagak dia tu, baru aku suka. (no offense to man u fans)

do you like your handwriting?
kdg2 suka.kdg2 tak.tu yg slalu tukar handwriting tu.kdg2 straight.kdg2 senget...dulu masa sekolah, ada satu cikgu ni kata dia kononnya dia boleh ramal sikap orang juz tengok tulisan.dia tgk la tulisan aku.pastu dia kata aku ni tak tetap pendirian.yela tu kot sbb aku asek tukar stail tulisan je. haha...

are your toenails painted?
nope.

whose bed other than yours would you rather sleep in?
tak kesah tido di mana2 shj.asalkan mengantok, atas lantai pon layan kot...

what colour shirt are you wearing right now?
topless.igt nak mandi td,tp smpai skang tak mandi2 lagi...

are you a friendly person?
agaknye la kot.tapi kena org tu friendly ngan aku gak la, baru aku jd friendly.kalo tak mmg aku senyap je.pemalu.....

do you have any pets?
takde....tp ada seekor kucing hitam kat umah ni.puma nama nya.kitorang bukan bela pon.juz dia suka dtg umah ni mintak mkanan.ada la gak bg makanan kat dia sket2, kesian....

do you sleep with the tv on?
dah lama tak tengok tv...

what are you doing right now?
menghadap laptop yg makin uzur.

can you handle the truth?
yes.but takes time...skang ni PON ngah cuba nak handle satu kebenaran.haizzz..

are you closer to your mother or father?
mother..and who next?your mother..and who next?

do you eat healthy?
tak sangat kot....tapi sangat suka minum susu skang ni!! cuba utk jadi lebih tinggi! wakaka..

do you still pictures of you and your ex?
no.

if you're having a bad day, who would you most likely go to?
hmm..yat kot..mmg slalu camtu kot.kesian dia asek kena dgr aku melalut je....

are you loud or quiet most of the time?
quiet.sy sgt2 pendiam.pemalu k.lagi2 ngan org tak kenal..

are you confident?
tak! selalu cuak bila ada pape presentation ke, interview ke, exam ke, haha...

5 things i was doing 10 years ago:
10 tahun lepas, mksud nya masa aku umur 10 tahun la kan, masa tu aku darjah 5 la kan...
1. cuba menyesuaikan diri dalam kelas, sebab baru je lompat kelas kan.tak kenal sape2 pon lg.cam takot gak la kan..
2. first time jadi pengawas.sbb masa darjah 3 tu aku antara top student, so cikgu sruh jd pengawas...tapi sumpah tak best jadi pengawas!
3. pindah rumah dari kuantan ke temerloh.
4. masuk sekolah baru kat temerloh, masa ni baru jumpa pesaing2 yg hebat.tapi aku selalu kalah la kan.sebabnya...beza markah kat subjek english je.aku mmg tak terer english ni.hmmm...
5. igt lagi.sbb aku baru tukar sekolah dan tertinggal pelajaran darjah 4 kan, so aku mcm ada byk la mende taktau sbb sekolah tu cam ngajar lagi advance.and then ada sekali tu ada sorang cikgu tu suruh buat soalan kat depan.tapi aku tak reti.kena marah kaw2 la masa tu.geram gak r kat cikgu tu.malu gle.sedih.dah nak nangis.sedih kot.sbb 1st time sebenarnya aku kena marah camtu.selalu nye asek kena puji je. haha...

5 things i would do if i am a billionaire:
1. mahu buat syarikat! nak buat the second genting. haha..
2. beli umah or tanah.bagi kat ayah aku kot.sbb dia mmg suka tanam pkok buah ni.
3. malancong ke serata dunia.n percutian angkasa lepas maybe.
4. nak beli satu kelab EPL.spurs maybe. hehe...
5. belanja kawan2 la. hahaha...

5 of my bad habits:
1. pendiam and pemalu.
2. suka bangun lambat.
3. kurang makan.
4. borossssss....
5. sgt suka dia. hahahahahahahaha....

5 places i am living in:
1. pasir mas, kelantan
2. kuantan, pahang
3. temerloh, pahang
4. kuala krai, kelantan
5. beseri, perlis
6. shah alam, selangor

5 people i tag
1. YAT
2. JOHN
3. WANROMMEL
4. AMER
5. MALL

10 comments:

budakgetah87 said...

i miss her!
sgt suke die!
wat do u mean by this? need futher explaination so that I will not stick 2 my assumption..

Anonymous said...

oy oy... sape her tu hhahahahha. amboi2 sejak bile ni... hahahaha.

Anonymous said...

wowow.
harap2 xde yg termkn cili kt cni.
haha

nazmie said...

getahboy - its hard to explain. haha...

dewi - sejak dulu lg.dah lama dah.

ash - ooppssiee..harap2 la kan. hehe...

Anonymous said...

o yeah, thx for not tagging me.
ssh cket la nk dpt kemaafan d hari raye klu tag ak.
tq.
haha

Yazrina Yusoff said...

ohhh da lame tak bgtau aku pn! haha.

*NovaBags* said...

apekah?
misai ade perasaan ke?

nazmie said...

yat - hmm.camne nak ckp eh..aku rs lg better if ko taktau.lebih kurang camtu la.

john - apekah? wall-e pon ada perasaan.apetah lg aku human being ni.

nazmie said...

erkk..utk mengelakkan salah faham ke ape kan, aku bukan dah couple ke ape kan.still single lg. hahaha....
jgn misinterpret ape yg aku tulis tu...

Anonymous said...

cam kes memendam perasaan je