SELAMAT HARI RAYA

Saturday, September 27, 2008

malam ni aku dah nak balik kampung.naik bas kat stesen bas seksyen 17 pada pukul 1045 malam..

balik rumah nnt taktau boleh ber-blogging ke tak.taktau la ada internet ke tak.selalu nya ada, tapi taktau la kaau balik ni tetiba takde lak kan...

so..ketika masih berkesempatan ni kan.


saya Mohd Nazmi Mohd Zahari, bernombor kad pengenalan 880605035387, ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua sahabat handai, rakan taulan, kawan-kawan, dan kepada semua readers blog ni..

saya menyusun sepuluh jari memohon kemaafan dari anda semua jikalau ada tersalah silap tu kan, sama ada sengaja atau tidak disengajakan.maaf juga jikalau ada kata2 saya dalam blog ni ataupun kat luar yang sedikit sebanyak mengguris hati dan perasaan tuan2 dan puan2..kalau ada hutang yang masih tak berbayar tu, mintak tolong halalkan je la eh.kalo nak mintak jugak, mintak after raya la eh.skang ni takde duit. haha..

akhir kata, selamat hari raya la! maaf zahir dan batin!...nak duit raya!!!

dan.bak kata polk, untuk mendapatkan kemaafan yang extra, sila hantar sms di pagi raya eh.kalau tak, kurang sket la kemaafan tu. hehe...

2 comments:

Anonymous said...

haha.btul2.kalu anta dlm 3 pages tu, dpt kemaafan sampai raye 3 tahun akan dtg.haha

nk mintak maap meh effort sket.no maap2 from fster of fb k.hahaha.mcm blog aku la plak ni

Anonymous said...

dimaafkan.
haha