EY

Sunday, December 7, 2008

yup.bak kata sapwan, a week gone, and more to go.tak sangka lak aku dah abes seminggu practical. haha....

tapi honestly, aku mmg tak sangka bila dah kerja kat EY ni, rasa quite fun gak ar.antara reason nye:

1. Bila dah kerja ni, rasa hidup lebih organized dan ada arah tuju.pukul 7 dah kena bangun, dan pukul 12 dah kena tidur.kalau dulu, tidur ikut sesuka hati je, and bangun pon tak tentu.memang hidup takde hala tuju la dulu. wakaka...

2. Senior2 EY mmg terbaik! aku taktau la kalau bukan semua seniors EY baik, tapi yang aku tau, seniors in my audit team kat Kenanga tu, semuanya nice2 belaka! senior in charge aku, AT (takmau la tulis nama penuh dorang, nanti kalo dorang google nama dorang, mesti kuar blog nih.segan.) memang sangat baik.handsome lak tuh. haha...memang dia layan aku terbaik la...tapi kat Kenanga tu, aku banyak kena tolong TLC.amoi ni lagi lagi baik! memang dia ajar aku kaw2 nye.pastu banyak gak ar tolerate ngan aku.aku ni cam lembab sket buat kerja, tapi dia tak kesah.pastu sket2 tanya, ok tak?, ok tak?...yeah!

3. Rasa dihormati. orang 2 kat kenanga tu, bila nampak je tag EY, semua cam senyum2 je.baru best bila kehadiran kita disedari orang. wakaka...tapi ada gak yang cam takut2.rilek la oi, vt je pon...


taktau sampai bila aku kena audit kat Kenanga tu.kena ikut job assignment gak.tapi kalo ikotkan dorang, dorang memang kena stay kat sana sampai bulan 2.aku taktau la.tapi memang mengharap kena stay sana lama2 gak ar.best! heeee...

tapi, bak kata senior aku tu, sekarang ni memang tak banyak kerja lagi, bulan januari nanti start banyak kerja. so i hope, kebaikan dorang tu berkekalan la sampai bulan januari nanti.jangankan lak nanti tension banyak kerja, semua jadi jahat. haha....

ok.kalau ada sesape lepak2 kat area times square ke, klcc ke, calling2 la nanti.boleh lunch sama2. >.<

10 comments:

Shamsul Aizat said...

TLC? bukan TOC ke? best kan audit. bley jalan2.

nazmie said...

mmg aku selalu buat TOC pon skang.tp TLC tu nama senior la.aku bagi clue. Tan L.. C....! haha...

Unknown said...

gud luck ek for practical..

Anonymous said...

aku x penah kuar opis. kecuali anta utk declaration...huh

Anonymous said...

me square smlm..tatau lk ko kt sane.haha.kalu tau pun,aku tanak call nye.kua ngn awek.haha

Anonymous said...

fana - thx! ^o^

ash - ok la tuh.dpt gak la kuar skurang2 nye.

polky - ceh.kalo bent ko bg je ikot ko dating.aku xleh lak. wakaka..

Anonymous said...

nk declare kedainyer dpn opis jer. lol

Anonymous said...

[B]NZBsRus.com[/B]
Skip Crawling Downloads Using NZB Files You Can Rapidly Find HD Movies, PC Games, MP3 Albums, Applications & Download Them at Flying Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Usenet[/B][/URL]

Anonymous said...

в итоге: мне понравилось!! а82ч

Anonymous said...

Making money on the internet is easy in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat seo techniques[/URL], It's not a big surprise if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses little-known or little-understood avenues to produce an income online.